Smokey: Ja det är oerhört tragiskt att denna soppa skall komma upp precis när det börjar infinna sig harmoni och ett framgångsrikt spel i truppen. Man hade ju helst suttit och njutit av segerns sötma när man summerat kvällen. Nu fick man istället lägga sig med en bitter eftersmak i munnen.
Det är väl inpräntat i en Timråits DNA helt enkelt. Det är nått lurt när man känner positiva vibbar. Ångest är en Timråits öde!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är väl inpräntat i en Timråits DNA helt enkelt.
Det är nått lurt när man känner positiva vibbar.
Ångest är en Timråits öde!