Meduza: Lär bli grym stämning iaf. Derby är derby vad som helst kan hända. Men visst är Timrå favoriter som vi spelat de 3 senaste matcherna med 13-4 i målskillnad och en glödhet målvakt. Sätter vi mål i pp blir ddt ännu bättre. Många chanser igår utan att lyckas
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Derby är derby vad som helst kan hända. Men visst är Timrå favoriter som vi spelat de 3 senaste matcherna med 13-4 i målskillnad och en glödhet målvakt. Sätter vi mål i pp blir ddt ännu bättre. Många chanser igår utan att lyckas