1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2638052

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2024-01-25
mikenomad: Ja, eller hur! Nu tar jag helt för givet att detta blir den i särklass viktigaste punkten på årsmötet i slutet av den här säsongen, att medlemmarna genom en omröstning faktiskt ges möjligheten att kunna påverka vilka nötter som jobbar åt klubben!?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2024-01-25
Rip Kirby: Det gör det varje år när det väljs en styrelses. Som sagt, sonder och nominera till valberedningen. Alternativt ogilla valberedningens förlsag och gå ihop med några för ett eget styrelseförslag, sen röstar medlemmarna om det.

En annan sak att ha med sig är att skicka in motioner på varenda förändring ni vill se, skriv med att ni kräver votering på årsmötet, sen röstar alla medlemmar. Går motionen igenom är styrelsen skyldiga att arbeta efter den.

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2024-01-25
Rip Kirby: sånt här är jätteviktigt! Inget lag är bättre än sin styrelse! Det smittar av sig på klubbchef, sportchef, tränare och till sist spelare. Så jag hoppas att det kommer kompetenta personer på dom platserna. Men låt det hellre ta tid, så att det blir rätt, än att det ska hastas fram nånting bara för att någon halvtaskig journalist lyckats utnyttja sina kanaler!

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2024-01-25
Rip Kirby: LB kommer på lokal-tv nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer