{469}: Jag tycker som Mr Madhawk sa i veckans avsnitt av Sanny & Svensson. - Noel Edfeldt är bara att förlänga, han har haft en stark utveckling och kostar inte mycket pengar.
Madicken: Det blir intressant att se hur Kapanen gör med backsidan, helt klart. Nässén in hoppas jag inte är på bekostnad av Rindell eller Lyytinen i så fall!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
- Noel Edfeldt är bara att förlänga, han har haft en stark utveckling och kostar inte mycket pengar.