+ 16
Inlägg: 2640016
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
DJ Hemp: fast Madsens intåg måste ha gjort en del iaf. Men då dyker ju tanken upp, är det inte Molinder som ska vara den ledaren i båset som Madsen är nu?
+ 8
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
DJ Hemp: Som anhängare av "ny röst i båset, men sparka inte Ante" så är man hyfsat nöjd idag! Positivt att Ante verkar ha tagit Madsen kliv in i båset på ett bra sätt.
+ 15
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
DJ Hemp: det går ju onekligen fort i hockey. Så här långt står jag inte fast vid den åsikten.
+ 2
Ja, många härinne var ju övertygade om att en självklar lösning var att entlediga ”Ante” så snart som möjligt. För att ersättas av i princip vem som helst. Hur många står fast vid den åsikten idag?