Knylan: Dags för revansch mot HV ikväll efter den snöpliga förlusten borta senast. Hoppas att EP kan medverka och att JJ fortsätter att spika igen.
Lyytinen på is. Då kan han inte vara jättelångt borta från spel. En killgissning och förhoppning blir att han är med innan den 1:a mars, tidigare än förväntat.
Zäta75: Men pratades det inte i en artikel från ST nyligen om att Lyytinen troligtvis är tillbaka efter landslagsuppehållet? Mitten av februari nånstans där.👍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lyytinen på is. Då kan han inte vara jättelångt borta från spel. En killgissning och förhoppning blir att han är med innan den 1:a mars, tidigare än förväntat.