1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2642874

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
mikenomad: Grattis! Du har fördubblat TIK:s egna kapital. Äh, jag är bara less. Trodde SHL skulle bli kul ;-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Costanza: Ni kan ju alltid trösta er med att ni är bättre än Timrå motsvarande säsong!👍

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Costanza:

SHL är faktiskt riktigt kul i nuläget. MoDo är dessutom den bästa nykomlingen på flera år. I alla fall poängmässigt så här långt in i serien.

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Costanza: Än ska ni inte kasta yxan i sjön, snarare tvärtom, som Bengt Bedrup sa!

Sv: Timrå IK - HV71 2024-02-01
Costanza: Nu är det ju supporterklubben han köpt grejer av.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer