{297}: hyfsat mycket plast också över att köra tröjceremoni på en fucking tisdag (kanske är krockar med innebandy, volleyboll eller DM-final i fickpingis på lördagar?), och tycka att det är världens grej att någon spelat 8 (fattar ni, å t t a !!!11") säsonger i klubben.
Skulle övriga lag hissa tröjor enligt samma kriterier hade halltaken varit fyllda 1985.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle övriga lag hissa tröjor enligt samma kriterier hade halltaken varit fyllda 1985.