JonteD: Tuffaste matcha på länge. Ska bli intressant att se hur Timrå står sig mot Växjö. Framför allt när dom också spelat väldigt bra en period. Precis som Timrå.
Ska vi gissa att PP och BP blir avgörande? Måtte Timrås BP vara jävligt bra i så fall. Framför allt när PP:et varit sju mil under bedrövligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska vi gissa att PP och BP blir avgörande? Måtte Timrås BP vara jävligt bra i så fall. Framför allt när PP:et varit sju mil under bedrövligt.