Jimmy: Förutsatt att Linds ersättare håller ungefär Koivunen-klass så tror jag att centersidan blir minst lika bra som förra säsongen. Det hänger dock ganska mycket på tekningarna (må Hagos och den nye teka som gudar), att slänga in Lind i prekära lägen låter sig ju inte göras längre. Ytterligare ett försök att krama något positivt ur allt elände: Vem vet hur Linds ljumskar mår nästa säsong? Kommer han att missa 15-20 matcher?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ytterligare ett försök att krama något positivt ur allt elände: Vem vet hur Linds ljumskar mår nästa säsong? Kommer han att missa 15-20 matcher?