1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2647766

Sv: Apropå nånting...
thorwald: "..väldigt trist att tappa Rindell, men hans marknadsvärde kanske har ökat en hel del under tiden i Timrå så man tänker sig att ha gjort en bra affär och kan plocka in någon stabil tvåvägsback för pengarna istället. Vad tror ni?"

Kanske inte tolkade ditt inlägg rätt, men Rindells kontrakt går väl ut i sommar så vi får väl inga pengar för honom?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: Kanske var otydlig men menade att man istället för att förlänga väljer en annan lösning för de pengar man hade behövt lägga på Rindell. Med "bra affär" menar jag alltså att istället för att betala ett nytt dyrt kontrakt kan ta in någon billigare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer