1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2648869

Sv: Apropå nånting...
{469}: Adam Sälg

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Octagon: Adam Sälg som kommunikatör? Med det efternamnet skulle han passa utmärkt på marknadsavdelningen annars . Och ja, jag räknar kallt med att folk inte kan stava till sälj

Sv: Apropå nånting...
Octagon: Ah ok. Ja alltså inget ont om den förra unga killen som styrde med Timrås content. Men han kändes lite energilös och det var samma intetsägande frågor gång efter annan i alla intervjuer. vilket gjorde att man tappade intresset helt för klippen som las upp om Timrå.

Hoppas det blir lite klass på grejerna nu då. 🙏

Om jag inte missförstått att Adam kommer sköta content och liknande med klipp och intervjuer och sådär?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...