Men hur gamla är ni? Jäkla fjortisfasoner. Herregud.
Empa gjorde väl samma sak för ett litet tag sedan. Väldigt få som bryr sig om när någon lämnar ett forum. Speciellt när man gör det med ett huff och ett puff. Adjö, det kommer alltid andra skribenter o tar plats.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Empa gjorde väl samma sak för ett litet tag sedan. Väldigt få som bryr sig om när någon lämnar ett forum. Speciellt när man gör det med ett huff och ett puff. Adjö, det kommer alltid andra skribenter o tar plats.