+ 19
Inlägg: 2648996
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Grattis I förskott din gamle rävusling 🤟🎉🎊🥳🍹
Själv drick ja en rejäl glas Explorer mä blåbärssoppa 🥳🥳🥳
Dä ä ju snart Vasaloppe så man måst öva lite 🤣🤣🤣
Själv drick ja en rejäl glas Explorer mä blåbärssoppa 🥳🥳🥳
Dä ä ju snart Vasaloppe så man måst öva lite 🤣🤣🤣
+ 10
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Äh, ibland har jag skrivit dumheter också ;-) Grattis i förskott och hoppas på framgång för ÖIK bredvid MoDos lilla utmaning i vår!
+ 3
Har en 30årig maltwhisky i glaset just nu o glor på tre kronor!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🥳🎊🎉