Stabil 2a. Tycker vi står upp bra mot ett av seriens för tillfället bästa motstånd. Lite jobbigt långa anfall emot oss mellan varven, men vi håller dom hyfsat väl utanför boxen.
Hållander är sinnessjuk just nu. Helvete. Hoppas Wedin kommer upp ett par snäpp också. Lander är iaf tebaks I gott slag.
Och: JJ! Vilken jävla insats så här långt. Räknar iskallt med att han silar sisådär fem i sista så klart, men dom här 40 minuterna är nästan Hysén-klass.
Nu kör vi i sista. Det k a n bli uddamålsförlust!!!!1
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...