Kerstin_k: Tandskyddet var det ja. Där har vi nog en del av förklaringen att vi förlorade 2p. Vi böev trötta efter slit i 2 raka bp. Sedan ska Eronen kunna ta bort 2-2 målet med 9 sek kvar. Jag är enormt besviken.
Men spelar vi såhär som idag plus att Lyytinen blir bättre och att vi slipper skador så blir vi att räkna med i slutspelet
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men spelar vi såhär som idag plus att Lyytinen blir bättre och att vi slipper skador så blir vi att räkna med i slutspelet