1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2650674

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2024-02-13
roger_sundsvall: Något säger mig att vi har flera spelare som är "osugna" på att lägga straffar, så i princip vem som helst får lägga. EP och Lander säger säkert något i stil med "nä men ta straffen du", lite osjälviskt sådär. Hållander var ju het och såklart helt rätt att sätta in honom. Frågan är varför Hanzl och Rindell går före alla andra forwards.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2024-02-13
Labban: Man chansade och hoppades på det bästa. Rindell spelar ju som en forward ofta och är skicklig med klubban. Hanzl är en bra straffskytt men sönderläst som tidigare diskuterats. EP brukar vara bra på straffar. Wedin skulle jag ha kört på som en skytt men kanske tackade han nej.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2024-02-13
Labban: Lander har aldrig vart en straffskytt, EP är iskall (1+1 senaste 9 matcherna eller vad det sas), konstigt att inte Dallas eller Pääjärvi fick slå en bara.

MPS har ju konsekvent varit bäst på att stänka dit frilägen den här säsongen, borde ju finnas nåt där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer