vonDöbeln: Kapanen får helt enkelt förklara att det inte kommer finnas plats för honom nästa säsong. Inte fan kan han själv vilja vara kvar om han vet att han inte kommer få spela.
{10473}: Ja det blir intressant hur Jokinen tänker där. Ante verkar hålla Eronen högt i allafall. Allt sker ju alltid i samrådan i ett lagbygge och man får nog lägga en del hos Ante här med som sagt.
Nu blir det Jokinen som får "ta över" vissa spelate som ham kanske inte ansett passar in i hans spelfilosofi.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer