{10473}: Jo man tycker ju det, men Ante och CO kommer ju tyvärr inte att sätta honom på nån läktare i allafall.
Om Jokinen gör det har man ingen aning om. Dessvärre hade jag helst sett att man går skilda vägar med Eronen aå fort som möjligt sen när det fortfarande finns spelare på marknaden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om Jokinen gör det har man ingen aning om. Dessvärre hade jag helst sett att man går skilda vägar med Eronen aå fort som möjligt sen när det fortfarande finns spelare på marknaden.