1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2651753

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2024-02-15
Andersson: Själv tycker jag att han var ok i serien förra säsongen men gjorde ett rätt starkt slutspel mot Örebro.

Totalt sett var jag ändå skeptisk till förlängning av hans kontrakt. När det i efterhand kom fram att Kapanen behövde jaga pengar för det så blev jag ännu mer skeptisk.

I år startade han ändå rätt ok de första omgångarna innan skadan.
Men efter det så har han varit en av våra sämre backar tycker jag. Absolut inte topp 4 material i allafall. Även om Ante envisar sig med att matcha honom hårt.

Så för att summera.
Ok i seriespel, men absolut inte värd pengarna.
Ett litet plus på ett rätt starkt slutspel.

Fast å andra sidan så bådade ju Stenqvist slutspel också rätt gott och skulle väl också fått förlängtvpå de premisserna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.