1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2653009

Sv: Apropå nånting...
Labban: Vad ska man göra då? Be och böna inför duon att stanna?
Vi är det bästa laget med sämsta backarna. Att ett lag ska ersätta två betydligt bättre backar med dessa finnar glädjer mig faktiskt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Svårt att veta om Lyytinen ens var med i Kapanens beräkningar. Om man skall tolka Lyytinen lite så har hans signaler i ST i minst 2 intervjuer varit att det inte förts diskutioner.

Rindell har ju spelat under Jokinen med skickades iväg på trade mot Aaty Räty. Vilket skulle kunna tolkas med att han kanske inte rns var intresserad att spela under Jokinen igen. Plus att Rindell spelade på rabatt innan och förmodligen kanske dubblar sin lön nu till och med.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer