1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2654253

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
{469}: ja men det är lätt att sitta med facit .. baserar på det du just nämde tyckte nog de allaflesta att det var en jättebra ide att förlänga. .. Skillnaden. Är att kapanen måste ta ansvar och bära hundhuvudet för det om det blir skit . annat än soffsuppurtrar och.proffstyckare som inte har något ansvar utan kan ändra åsikt och tycka vad som helst. .beroende på var vinden blåser

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Karlsson74: Jo som sagt, jag var ju inte en av del som jublade över förlängningen med Eronen.

Och jag tror de flesta trodde att det skulle in en back till så småning om, de som tycket det var en bra förlängning alltså.

Sen är backbygget både på Kapanen och Ante då en trupp oftast byggs i samråd med sportchef och tränare.
Alltså så verkar det vara så här Ante vill bygga sin backsida.

Lite föråldrad och omodernt.

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Karlsson74: Lägg ner.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer