Bee: Det är väl logiskt att en spelare har en svacka nån gång under en säsong men faktum kvarstår ju att det bara är Hanzl som checkar in på topp 20 i poängligan. EP får skit och han har varit dålig på slutet men han har samma poängsnitt som Dahlén och Wedin, ca 0,6p/match. Hållander är strax bakom men han inledde säsongen sämre och verkar avsluta den desto bättre.
Så frågan är vad vi har värvat. Är det underpresterande toppspelare eller är det överbetalda dussinspelare?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Så frågan är vad vi har värvat. Är det underpresterande toppspelare eller är det överbetalda dussinspelare?