1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2657919

Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Andersson: Pääjärvi tycker jag vi kan ha kvar, även om han nog inte är beredd att fortsätta spela för en klick jordnötssmör och några komplimanger i månaden som han gör nu. En sån spelare som gör mycket nytta, även om han inte riktigt kommer till sin rätt med Hanzl och EP jämt.

Andersson och Edfeldt har jag också gärna kvar. Vore trist om så många spelminuter "investerade" i Noel den här säsongen rann ut i sanden. Andersson har bara gjort en bra säsong rakt av - klok och med bra fart, och sen blir man ju alltid glad när han lyckas med specialarn. Lite som när Bojjan stänker dit en puck.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.