pingvin: Tråkigt med 5 sek kvar Leksandsvinst. Vår lucka ner hade varit ännu större annars
Nåja 3p mot Växjö när de flesta hade räknat med 0. Nu gäller det att vi tar 3p mot Örebro på tisdag också. Annars är inte denna vinst inte värd lika mycket
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nåja 3p mot Växjö när de flesta hade räknat med 0. Nu gäller det att vi tar 3p mot Örebro på tisdag också. Annars är inte denna vinst inte värd lika mycket