Till nästa säsong vill jag ha : 2 nya backar , varav minst en kan defineras som klass 1 ny center om Hanzl sticker , samt en stor elak forward som kan skymma vid mål Ett fungerande "%#¤¤ Spelschema . Skippa upplägget med Lördag ---> Torsdag , och som nu Tisdag ----> Lördag . Skippa CHL eller kör klart skiten i Augusti
Ja , det var väl de , och Att Hartmann kommer tillbaka bättre än nånsin
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
2 nya backar , varav minst en kan defineras som klass
1 ny center om Hanzl sticker , samt en stor elak forward som kan skymma vid mål
Ett fungerande "%#¤¤ Spelschema . Skippa upplägget med Lördag ---> Torsdag , och som nu Tisdag ----> Lördag . Skippa CHL eller kör klart skiten i Augusti
Ja , det var väl de , och Att Hartmann kommer tillbaka bättre än nånsin