{469}: Det är ju tuffa konkurrenter vi slåss med om den där 6:e platsen. Jag är alltjämnt förbluffad över hur vi ens ligger sexa med det spel vi visar upp och med flera dyra spelare som inte levererar.
{297}: Absolut. Menade bara att det blir spännande att se hur det blir den dag när vi får ut potentialen av vår fruktade "framtunga forwardssida". Nästan 2 säsonger i rad som vi snubblat oss in på topp 6 nu med underpresterande offensiv.
{297}: sexa trots att Dahlen har 15 poäng mindre än i fjol , vi har 0 kemi och effektivitet i PP och mer backskador än alla andra lag tillsammans . Kan bli kvartsfinal ändå ....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer