Zäta75: Offensivt är ju Boqvist bättre än Hanzl alla dagar i veckan. Hans defensiv har jag ingen koll på, har ingen aning om han kör vinge eller center heller. Jävligt dyr hade han varit iaf.
{10473}: Så att säga att vi behöver någon bättre låter väldigt orimligt. Hur ska vi kunna hitta någon bättre än en kille som spelat 217 NHL matcher i närtid och gjort 32 mål och 33 assist på dessa. Dessutom i perfekt ålder (25)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer