1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2665722

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Så jävla dålig inställning. . det är alltså seriens i särklass sämsta lag alla kategorier. .Tänk bara vad jobbigt vi haft om karlkvist och Lodin varit tillgängliga ..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Karlsson74: Skandal. Orkar nätt och jämnt ta poäng som har förlorat 14 raka, som inte har något att spela för och som dessutom har sina två bästa spelare borta. Känns lite som en förlust mot Modo i kvarten nu. Fy fan.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Karlsson74: X mot avsågat Oskars, vi har inget i kvartspel att göra.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Karlsson74: Vilket jävla skämt.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Skönt att buropen kommer.
Så jävla slappa taskar i det här laget just nu är verkligen helt otroligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.