Laken: Tycker det kändes som att Ante inte vill såga Timrå för mycket eftersom det vore att sparka på ett Oskarshamn som redan ligger ner. Så av någon typ av respekt eller medmänsklighet gentemot Filander så sa han att OINK är giftiga i pp, och att han var tvungen att lyfta dem lite(eller snarare spela ner den bristfälliga egna insatsen).
Att istället säga (vilket jag hoppas att han innerst inne tycker och kommunicerade till laget) att det var en bedrövlig insats att bara få med sig 2 poäng mot svensk elithockeys sämsta lag sedan månlandningen, hade varit att pissa Filander rätt i nyllet.
Fint av Ante (om det nu var så) men det blir ju helt fel gentemot alla Timråiter där ute
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Att istället säga (vilket jag hoppas att han innerst inne tycker och kommunicerade till laget) att det var en bedrövlig insats att bara få med sig 2 poäng mot svensk elithockeys sämsta lag sedan månlandningen, hade varit att pissa Filander rätt i nyllet.
Fint av Ante (om det nu var så) men det blir ju helt fel gentemot alla Timråiter där ute