OlliJanne: Verkar som Ante hör bön: "Anton Lander, Filip Hållander och Anton Wedin är en av ligans hetaste kedjor just nu, men spelar inte tillsammans i power play. Kan det bli aktuellt att sätta ihop dem?
OlliJanne: Jag tycker att han ska ta fram tombolan, slänga in alla namn från 2:a och 3:e linan, snurra ett par varv och se vad utfallet blir. Troligtvis bättre än formationerna igår.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer