OlliJanne: Verkar som Ante hör bön: "Anton Lander, Filip Hållander och Anton Wedin är en av ligans hetaste kedjor just nu, men spelar inte tillsammans i power play. Kan det bli aktuellt att sätta ihop dem?
OlliJanne: Jag tycker att han ska ta fram tombolan, slänga in alla namn från 2:a och 3:e linan, snurra ett par varv och se vad utfallet blir. Troligtvis bättre än formationerna igår.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer