Captain Crash: "Ingen annan som noterade ett extra axelskydd på vänster axel i nåt klipp dom la ut häromveckan? Kanske skada, kanske inte, som hämmar." Jag har inte noterat detta, men jag tror att det är hans dåliga axel som är boven. Han klev ju nyligen också av i match, tror det va i slutet på första perioden utan att nån vet varför. Han spelade ju efterkommande match, det kom väl aldrig fram varför han klev av? Har själv fått axeln ur led och det gör helvetes ont!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag har inte noterat detta, men jag tror att det är hans dåliga axel som är boven.
Han klev ju nyligen också av i match, tror det va i slutet på första perioden utan att nån vet varför.
Han spelade ju efterkommande match, det kom väl aldrig fram varför han klev av?
Har själv fått axeln ur led och det gör helvetes ont!