1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2670149

Sv: Apropå nånting...
Silly: Var det Hökens uppgifter detta? Trodde det var Sydsvenskan som kom med uppgifterna? Har iofs inte lyssnat på senaste Sanny och Lindström podden, de kanske nämnde nått om Hanzl där?

Sen är det nog Lugnt för Olofssons del.
Schweiziska lag brukar ju själva gå ut väldigt tidigt med nyförvärv och sådär. En annan kultur där kring värvningar och sånt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Madhawk har inte nämt något om Hanzl. Tror inte han hamnar i Malmö heller.

Sv: Apropå nånting...
Jag hade fortfarande kört på detta:

Hållander - Lander - Wedin
Johansson - Hanzl - Pääjärvi
Dahlén - Pettersson - Mieho
Boyce - Andersson - Lundin

Pettersson bättre som center då han gillar att hålla puck. Vi vet att Dahlén gick bra med Pettersson och Hartmann (Mieho får Hartmanns roll nu istället).

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer