1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2670207

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Det sportsliga resultatet är så här långt absolut inget fiasko, tvärtom ganska rimligt och enligt många förhandstips. Däremot har ju hela föreningen, från spelare till högst upp i ledningen, sänt jävligt tråkiga och andefattiga signaler hela säsongen. Det handlar om allt från kroppsspråk, firande (eller avsaknad av detsamma) av mål, matchintervjuer till skandaler och tråkigheter på andra håll i klubben. Timrå IK känns som allt annat än en klubb i medvind, en klubb med ljus framtid. Snarare precis tvärtom

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: nej det är lite förbluffande hur man på ett sett dödat den hockey feber man kände här enda sen vi vann över löven i finalen. just nu är det som att man fnyser åt det och bara väntar på att jokinen ska komma och styra upp det. så mycket som skötts dåligt.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, än är det nog inte för sent dock. Däremot måste det nog in nytt blod snarast i sportsliga ledningen. Bye bye Backlund etc. Innan stora sponsorer flyr och tröttnar på negativ rubrik efter annan.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer