DJ Hemp: Älskar din entusiasm!! Kudos! Vad mig anbelangar så har jag hamnat i likgiltighet inför resten av denna säsong. Lagets insatser och allt strul i och runt föreningen har tröttat ut min lilla hjärna/hjärta. Jag trodde i min enfald att föreningen kommit längre. Tji fick jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad mig anbelangar så har jag hamnat i likgiltighet inför resten av denna säsong. Lagets insatser och allt strul i och runt föreningen har tröttat ut min lilla hjärna/hjärta. Jag trodde i min enfald att föreningen kommit längre. Tji fick jag.