NU bögar vi om för FAN!!! Daxs att stopp undan ALLA jävla mjukdelar vi har å VÅG gå IN i duell istället för att gå UR som vi gjort nu sen efter Jul!! NU bögar ALLVARET Å DAXS ATT VAKNA TIMRÅUSLINGSAR!!! INT FAN vill ja att säsongen ska ta slut i helgen!! Nä jag VILL att vi ska var klar för KVARTINGEN näst vecka!! SÅ SNÄLLA VIS ATT NI VILL OCH SKA KRIG OM SM-GULDE I ÅR!! Låt dä rinna lätt var da rabbuslingar 🥳🥳🥳 Så jävlas trött på besvikelse nu å GE OSS SUPPORTAR GLÄDJE!!! Nu töm vi å glöm vi å gå vidare.... KROZZA ÄNGLEHOLM I 2 RAGA!!! TACK PÅ FÖRHAND!! NU LADD VI TUSEN I HEMMABAREN!!💪💪💪🎉🎉🎉 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer