DenRöda: Glöm inte processen nu, allt handlar om processen. Processen kommer att gö så vi tar gööld
Skämt åsido så blir jag mer än gärna förbryllad om hela den hära svackan har varit någon sorts 500 IQ move av Ante och att han helt plötsligt gör en U-sväng och särar på Dallas - Hanzl - EP och sätter ihop fungerande PP kedjor samt att Eronen börjar dundra in skott från blå igen som resulterar i mål.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer