Erre92: Ja ett lite högre PP procent och vi hade varit högre upp i tabellen och varit klara för kvartsfinalsspel redan. Så jämn som serien varit i år så är det där vi kastat bort säsongen. I spelet 5 mot 5 så står vi oss riktigt bra även mot topplag som Skellefteå.
Så nog tycker jag förutsättningarna ändå är rätt goda till nästa säsong. Förutsett att Jokinen får fart på PP spelet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer