{469}: På tal om högerskytt i PP så har vi ju inte optimerat det heller. Hur många gånger använde vi Hartmann som point på vänsterkant i PP när han var hel? Alternativt nu sätta Rindell på point i slottet?
{469}: Jäkligt skönt att inte vara inblandad i playout i alla fall! Tror det vore bättre för oss om Oskarshamn blir kvar. Då har vi en eventuell räddningsplanka nästa säsong. Blir HV kvar kommer de ladda på som fan med nya spelare!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer