Jag förstår inte.... När man kollar ALLA andra lags PP så går det fort med passen, dom sitter på klubban, motståndarna ställer sig i sin box...
Våra PP är hockeyns version av hela havet stormar, spelare passar puckar mot varandra som att dom avskyr varandra, man verkar ha 1-3 sekunders fördröjning i hjärnan i varje beslut och våra motståndare agerar som en flock lejon som jagar varje spelare nära en puck.
Hur fan kan det vara en sak genom en hel jävla säsong?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
När man kollar ALLA andra lags PP så går det fort med passen, dom sitter på klubban, motståndarna ställer sig i sin box...
Våra PP är hockeyns version av hela havet stormar, spelare passar puckar mot varandra som att dom avskyr varandra, man verkar ha 1-3 sekunders fördröjning i hjärnan i varje beslut och våra motståndare agerar som en flock lejon som jagar varje spelare nära en puck.
Hur fan kan det vara en sak genom en hel jävla säsong?