En annan intressant sak. Oskarshamns pp överstiger ju vida vårt eget, det är riktigt bra i förhållande till många lag och en detalj idag slog mig. Det pp där man sätter 4-0 inleds med Oksanen, Jasek, Lodin, Quenneville och Zohorna. En minut in blir det blockering och ny tekning. Samma 5 spelare stannar kvar och gör sedan också mål. Så jävla smart, så jävla icke-Ante.
+ 10