Tom Topp: Ja, man bör ju ändå tänka på att situationen antagligen inte hade varit identiskt nu om inte hela Ante-gate hade hänt. Det är klart att det inte var på något sätt godkänt att det gick så pass åt helvete, men som sagt är det väl lika klart att läget varit annorlunda idag om Ante hade varit kvar.
Med det sagt så är det helt rätt att gå ifrån Ante nu, otroligt taggad på Jokinen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer