Zäta75: Äsch, nu känns det inte bra med unge Kapanen. JFK i modoforumet tycker att han är på samma nivå som Anton Gradin i DIF. Tokigt det kan bli? ;-)
Kulltorp: JFK är så jäkla kul i Liiiid-boken. Starkt "orolig" för att en finsk tränare som Jokinen automatiskt innebär samma utfall för oss som Brunass med Mikko Manner.
Häromdagen låtsas han inte minnas Sanny Lindström namn. Antagligen ringer Sannys tackling på Yetman fortfarande ringer i JFKs öron.
Lite sött att de bryr sig så mycket i Banjoland. Genomskinligt är det Timrå hatet lyser igenom. Att de bara orkar...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...