+ 2
Inlägg: 2676303
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ante08: så jävla surt för dem då Juel var listad av dem som extra men i o m att han nu ska spela för Östersund så är väl det tåget kört?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
ante08: Och Linköpings målvakt , Högberg , har gått sönder och missar hela kvartsfinalspelet
+ 6
Men i kväll får Oskarshamn klara sig utan sin målvakt.
Hockeynews avslöjar att tjecken lämnat landet av privata skäl.