FH - avdammad: Gjorde väl inte mer poäng i modo heller
Inlägg: 2676359
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
Blir ju lite lyteskomik över att Walli återvänder. Sloppy seconds i kvadrat liksom.
MEN. Köper han rollen som en fjärdelinegnuggare så vet vi att han är jäkligt bra där.
MEN. Köper han rollen som en fjärdelinegnuggare så vet vi att han är jäkligt bra där.
+ 5
Sv: Silly Season 2024-25
Walli ändå en spelartyp vi saknade säsongen som var. En fysisk spelare som inte räds lite mer tung trafik.
+ 13
Sv: Silly Season 2024-25
Andersson: minns inte exakt men han gjorde nio poäng på åtta första matcherna eller nåt liknande. sen sju poäng resterande säsongen...
+ 3