Per HApps: Du råkar inte ha en ännu mer tydlig skiss över hur ståplats ska se utt? Nog för att man ser väldigt bra hur det ska se ut på den där men en ännu mer utförlig vore ännu mer kanon.
Vart ska klacken placeras tycker ni? I mitten är ju det givna, men jag är livrädd för att det då kommer ställa sig massa löst folk från gamla Östra där och klacken kommer bli utspridd. Det ultimata hade varit 2 etage, så hade man kunnat haft klacken på någon av de 2 etagen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vart ska klacken placeras tycker ni? I mitten är ju det givna, men jag är livrädd för att det då kommer ställa sig massa löst folk från gamla Östra där och klacken kommer bli utspridd. Det ultimata hade varit 2 etage, så hade man kunnat haft klacken på någon av de 2 etagen.