1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2678414

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Dock är det viktigt att komma ihåg kärnkunderna också. Möjligt att kiss-cam och annat tingeltangel drar marginalåskådarna men vad tycker de befintliga? Glöm inte att det viktigaste för inramningen kan inte klubben ens köpa, dvs klacken. Gärna nytt tänk men man ska passa sig så man inte samtidigt "kastar ut barnet med badvattnet". Det är risken med nytt folk, att få in någon tondöv mediastrateg utan känsla...
Uppladdat:

500x0-domustrappan.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Redax 2: Att tänka nytt behöver inte vara att kasta det gamla. Men jag ser inte ngn motsats i att modernisera sig för att locka mer och ny publik. Jag skulle säga att det kommer att krävas om Timrå ska tillhöra SHL i framtiden.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer