1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2679669

Sv: Apropå nånting...
TD: Jag har läst en del på Twitter,(X)
Och nej tongångarna är rätt hårda där från flertal supportrar.

Har läst att folk velat få fram en namnlista att skriva på för att avbryta värvningen av Walli.

Mycket verkar ha raderats från Timrås officiella. Men det var inte jättevälkomnande ord riktat mot Walli.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Dom flesta är väl nöjd att Boyce förlängde som 13 forward Timrå får ta,det som blir över verkar det som

Sv: Apropå nånting...
{469}: "Har läst att folk velat få fram en namnlista att skriva på för att avbryta värvningen av Walli.
"

Hahahahaha, visste inte att Twitter var så populärt på förskolorna.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...