"Oj, Lundmark i en första?" Ja fan, kör bara! Han kommer in utan nån som helst press att leverera. Skapa lite ytor för Hållanders skridskoåkning.
Kapanen kommer vara snuskigt giftig i slottet, det har han visat nu i slutspelet. Hartmann löser allt medans Dahlén kan fokusera på det han gör bäst. Trolla.
Wedin med sin fina puckteknik och Petterssons nya jobb som tvåvägscenter. Walli som en bulldozer mot motsåndarna.
OJ tar ett större kliv nu. Blir allt snabbare och teknisk. Kommer driva in runt kassen för att hitta ett bra läge när Pääjärvi screenar. Vem som centrar där känns osäkert. Vill nog ändå ge Värmhed en chans trots att vi blir för tunna på centersidan vid skador.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...