Andersson: Tycker det är lite kul att många slentrianmässigt skriver om tråkiga Växjö. Frågan är hur många matcher man sett laget i år. Experterna på tv har sakta ändrat inställning till laget medan det fortfarande lever kvar hos supportrar runt om. Förra året var det verkligen så. Då hade laget en magisk backuppsättning och nästan lika omagiska forwards. Så är det inte i årets upplaga.
Jag kan inte förstå hur folk hellre vill se Luleås neandertal-hockey vinna. Tyrväinen borde ju förses med övervakare på isen. Han måste ha nån typ av frigång varje matchdag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...